![]() |
Carme Alemany
Mestra jubilada. Va treballar a l’escola pública “El roure gros” durant els últims 34 anys previs a la jubilació. Actualment realitza acompanyaments a escoles i formació en les àrees de matemàtiques i ciència i en el treball globalitzat. Col·labora en la formació inicial de mestres de la Universitat de Manresa. És membre del Consell de Formació de l’Associació Rosa Sensat. |
![]() |
Maria Batet
Maria Batet Rovirosa (@mariabatetr) forma i entrena habilitats per emprendre projectes personals i de vida. Ha desenvolupat diferents metodologies per aprendre a emprendre i ensenyar a emprendre. És mestra. |
![]() |
Sergi del Moral
M’agrada ser professor, de vegades molt. |
![]() |
Jordi Domènech
Professor de Secundària i Coordinador pedagògic a l’Institut Marta Estrada (Granollers). Interessat en metodologies actives d’aprenentatge (Indagació, ABP, Controvèrsies) i d’avaluació formativa. Col·labora amb la UAB i el Servei d’Innovació, Formació i Orientació del Dept. d’Ensenyament. Creient practicant a EduWikiLab i Betacamp. Enraona a Twitter @jdomenechca i al blog Pupitrelàndia https://blogcienciesnaturals. |
![]() |
Fanny Majó
Gaudeix fent de mestra a l’escola Francesco Tonucci. Llicenciada en psicopedagogia i coordinadora de les xarxes d’innovació a Lleida, l’encanta pensar i aprofundir en tot allò que viu i sent a la seva aula, per compartir-ho també com a formadora en cursos de programació, avaluació i metodologies. De vegades també s’explica a http://siaprendrealescola.blogspot.com.es |
![]() |
Iolanda Arboleas
Des de jove vinculada a l’acció social al seu entorn proper, va estudiar pedagogia a la universitat de Girona. Va treballar d’educadora social fins que va començar la seva trajectòria com a docent. Forma part de l’equip impulsor que fa 10 anys va engegar l’Institut de Sils, un centre que destaca per aplicar un model inclusiu mitjançant pràctiques pedagògiques innovadores. Actualment n’és la directora. |
![]() |
M. Lourdes Torrelles Pont
Directora General de Jesuïtes Lleida – Col·legi Claver, entitat que en la implementació del projecte Horitzó 2020 ha dissenyat nous espais per adaptar-los a les noves necessitats d’aprenentatge dels alumnes del segle XXI. Espais oberts i que convidin al descobriment, el repte, la flexibilitat i l’acompanyament. Nous escenaris per una nova intervenció educativa. |