Convidats

  Carme Alemany

Mestra jubilada. Va treballar a l’escola pública “El roure gros” durant els últims 34 anys previs a la jubilació. Actualment realitza acompanyaments a escoles i formació en les àrees de matemàtiques i ciència i en el treball globalitzat. Col·labora en la formació inicial de mestres de la Universitat de Manresa. És membre del Consell de Formació de l’Associació Rosa Sensat.

  Maria Batet

Maria Batet Rovirosa (@mariabatetr) forma i entrena habilitats per emprendre projectes personals i de vida. Ha desenvolupat diferents metodologies per aprendre a emprendre i  ensenyar a emprendre. És mestra.
Té una llarga trajectòria professional en l’àmbit de l’educació per la creativitat i l’emprenedoria. Ha elaborat nombrosos recursos pedagògics en aquest àmbit.

  Sergi del Moral

M’agrada ser professor, de vegades molt.
M’interessen els processos de transformació que contribueixen a proposar una relació més amable i natural amb el coneixement i l’aprenentatge. Cosa que m’ha portat a explorar com compensar el pes de les matèries i els sabers estàtics en favor d’aproximacions més centrades en l’acció, la producció, la creació, la resolució de problemes, el treball en equip i l’aprenentatge per la vida.
Actualment formo part de l’equip docent i directiu de l’Institut-Escola Les Vinyes de Castellbisbal.
http://www.sergidelmoral.net/

Jordi Domènech

Professor de Secundària i Coordinador pedagògic a l’Institut Marta Estrada (Granollers). Interessat en metodologies actives d’aprenentatge (Indagació, ABP, Controvèrsies) i d’avaluació formativa. Col·labora amb la UAB i el Servei d’Innovació, Formació i Orientació del Dept. d’Ensenyament. Creient practicant a EduWikiLab i Betacamp. Enraona a Twitter @jdomenechca i al blog Pupitrelàndia https://blogcienciesnaturals.wordpress.com/

  Fanny Majó

Gaudeix fent de mestra a l’escola Francesco Tonucci. Llicenciada en psicopedagogia i coordinadora de les xarxes d’innovació a Lleida, l’encanta pensar i aprofundir en tot allò que viu i sent a la seva aula, per compartir-ho també com a formadora en cursos de programació, avaluació i metodologies. De vegades també s’explica a http://siaprendrealescola.blogspot.com.es

  Iolanda Arboleas

Des de jove vinculada a l’acció social al seu entorn proper, va estudiar pedagogia a la universitat de Girona. Va treballar d’educadora social fins que va començar la seva trajectòria com a docent. Forma part de l’equip impulsor que fa 10 anys va engegar l’Institut de Sils, un centre que destaca per aplicar un model inclusiu mitjançant pràctiques pedagògiques innovadores. Actualment n’és la directora.

  M. Lourdes Torrelles Pont

Directora General de Jesuïtes Lleida – Col·legi Claver, entitat que en la implementació del projecte Horitzó 2020 ha dissenyat nous espais per adaptar-los a les noves necessitats d’aprenentatge dels alumnes del segle XXI. Espais oberts i que convidin al descobriment, el repte, la flexibilitat i l’acompanyament. Nous escenaris per una nova intervenció educativa.