Organització

Equip ICE d’Innovació Educativa de Lleida: http://www.ice.udl.cat/ca/equips/innoedlleida/

  Mercè Ballabriga

Llicenciada en Filologia Anglesa per la UdL (1993) i professora d’aquesta matèria a secundària i Batxillerat a l’Institut de Flix. Tècnic en Logística i Transport amb obtenció de Premi Extraordinari de Formació Professional d’Aragó al millor expedient acadèmic en la branca de Comerç i Marketing l´any 2009. Del 2013 al 2015 va desenvolupar les tasques de Coordinadora Pedagògica en un Centre Públic de Secundària al Tarragonés.
Es considera una aprenent incansable que intenta transmetre entusiasme per aprendre. Interessada en l’aprenentatge basat en projectes i altres metodologies actives d´aprenentatge que motivin als alumnes, fent-los sentir la utilitat d’allò que aprenen i fent-los sentir també els protagonistes del procés d’ensenyament-aprenentatge.
En aquest darrer curs, ha estat dissenyant experiències educatives gamificades per alumnes i cursos de formació en noves metodologies per a professors.
La trobareu treballant a: http://merceballabriga.wixsite.com/flyinghigh

  Francesc Clavera

Llicenciat en Geografia i Història per la UdL, i professor d’Educació Secundària i Batxillerat des de l’any 1998. Actualment professor a l’INS Alpicat. Formador i assessor TAC i 2.0 en cursos telemàtics i presencials des del 2009. He intervingut en projectes d’innovació educativa relacionats amb les TAC (IATIC, 1×1, 2.0). Darrerament experimentant i vivint la innovació i el canvi metodològic a l’aula.

  Elena Cordero

Mestra d’Educació Infantil des del 2001, actualment treballa a l’Escola Cervantes de Lleida amb plaça definitiva. És formadora d’aules de ciències i va formar part del grup ICE de Ciències des del 2007 fins al 2012. Membre del Consell Escolar Territorial i sumplent del Consell Escolar Municipal. Membre de la Junta del Moviment d’Innovació Educativa de Lleida; dins d’aquesta associació forma part de les coordinacions d’Escola d’Estiu “Jaume Miret” i d’Escola d’Hivern. També participa activament dins de la Federació de Moviments de Renovació Pedagógica de Catalunya, a l’Assemblea i a les comisions d’Escoles d’Estiu Catalanes i de Temps Complert. Membre de la Confederació de Moviments de Renovació Pedagògica Estatal. Ha col·laborat en la publicació del Compromís Ètic del Professorat del FMRPC.

  Isabel Del Arco

Professora Titular d’Universitat del Departament de Pedagogia i Psicologia de la UdL i coordinadora de l’equip EDO-UdL.
Doctora en Psicopedagogia amb Premi Extraordinari de doctorat per la UdL. Llicenciada en Filosofia i Cc de l’Educació i Diplomada en Professorat d’EGB. La seva activitat professional s’ha desenvolupat en els diferents nivells i etapes educatives del sistema públic d’ensenyament: Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària i en l’actualitat a la Universitat en l’àrea de coneixement de Didàctica i Organització Escolar.
Les línies d’investigació han estat preferentment: l’organització i gestió educativa, l’atenció a la diversitat y la innovació docent en el sistema universitari i no universitari.
Va ser directora de l’ICE de la UdL del 2003 al 2005 i Vicerectora de Docència d’aquesta universitat liderant tot el procés de convergència a l’EEES de la UdL.
Premiada pel govern de la Generalitat al 2011 i al 2013 amb el Premi Jaume Vicens Vives a la Qualitat Docent Universitària.

Òscar Flores

Coordinador de l’Àrea de Suport a la Innovació Docent i E-learning de la Universitat de Lleida.
Professor Associat del Departament de Pedagogia i Psicologia de la UdL.
Autor de textos científics relacionats amb els processos formatius a través de la tecnologia (formació semipresencial i no presencial). Ha realitzat diferents estudis sobre elements del procés d’ensenyament-aprenentatge (la innovació docent, les competències, l’organització, l’avaluació, etc.).

Imma Fornells

Mestra a l’escola Antònia Simó i Arnó d’Almacelles. Llicenciada en Comunicació Audiovisual i estudiant de Psicologia. Formadora en l’àrea TAC. Interessada en la tecnologia educativa i en la gestió pel canvi.

Maricel Mestre
  Gemma Mirmi

Gemma Mirmi Clua, va néixer a Lleida a la primavera del 66; mare de dos nois i una noia. Mestra i llicenciada en belles arts.  Actualment, organitza i coordina equips de treball dins de l’àmbit educatiu. Des de fa 17 anys està a l’Institut Joan Oró de Lleida on desenvolupa la tasca de coordinadora pedagògica. Viu el goig d’aprendre i veu la innovació com un tema de professionalitat. Al llarg de la seva trajectòria ha aconseguit treballar a gust amb professionals amb els que comparteix un projecte comú que l’il·lusiona. Es centra en educació personalitzada, aprenentatge i servei, i processos creatius. L’educació té el seu fonament en les possibilitats dels infants per a programar i realitzar la seva pròpia existència. Si ha d’esdevenir una autèntica realitat ha d’atendre la persona. La idea de «persona» inclou no només les característiques singulars de cada nen, sinó també la necessitat d’obertura al que l’envolta, especialment a les altres persones. El subjecte que s’educa és que el protagonista de l’educació. Aquesta és la veritable transformació.

Conxi Posino
  Alberto Vélez

Enginyer Industrial per la UPC, i professor d’ESO i Batxillerat des de l’any 2010, actualment a l’INS Ciutat de Balaguer. Formador d’eines TAC, web 2.0 i metodologies actives.